TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 25.05.2021
Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się rozwijać? A może zależy Ci na stabilności zatrudnienia i umowie o pracę? To może być Twoja szansa na zdobycie doświadczenia w branży bankowej.
Talent Place poszukuje osób do Contact Center banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia.
Twoja praca będzie polegać na telefonicznym kontakcie z klientami banku. Możesz się spodziewać zadań takich jak:
- rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów
- prowadzenie sprzedaży produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
- realizowanie operacji bankowych
- budowanie dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Szukamy osób, które:
- posiadają orzeczenie o niepełnosprawności
- mają wykształcenie min. średnie
- są dyspozycyjne do pracy na cały etat
- są komunikatywne i pozytywnie nastawione do świata
- mają dobrą dykcję - to bardzo istotne przy kontakcie telefonicznym z klientami
- są gotowe pracować zmianowo
- są otwarte na ciągłą naukę i dostosowują się do zmian
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- biuro przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
- płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy
- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie
- możliwość wewnętrznych awansów
- dostęp do atrakcyjnej oferty produktów bankowych
Kandydaci mogą aplikować na dwa sposoby: