TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 20.09.2022
Informujemy, że w dniu 20 września rozpoczynamy nabór wniosków o usługę Asystenta Edukacyjnego. Usługa stanowi formę pomocy przy sporządzeniu notatek, korzystaniu z zasobów bibliotecznych, pośredniczeniu w załatwianiu spraw formalnych na uczelni oraz przedostaniu się na zajęcia pomiędzy budynkami. Jest dedykowana zarówno osobom z niepełnosprawnością, jak i tym ze szczególnymi potrzebami.
Dział Dostępności i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami nie narzuca osoby, która pełniłaby funkcję asystenta. Rekomendujemy wyłonienie jej wśród koleżanek lub kolegów z kierunku studiów. Jeżeli pojawiłby się problem ze znalezieniem odpowiedniego asystenta, wówczas będziemy poszukiwać go przez biuro Działu. Warto zaznaczyć, że z Asystentem podpisywana jest umowa zlecenie.
W celu zgłoszenia zapotrzebowania na Asystenta Edukacyjnego należy:
Wypełnione dokumenty należy dostarczyć osobiście do Działu (bud. C-13 pokój 1.09) lub drogą elektroniczną w formie skanu na adres: pomoc.n@pwr.edu.pl
Wszelkie pytania można kierować do Pani Anny Zgrzebnickiej: anna.j.zgrzebnicka@pwr.edu.pl